22. feb. 2012

Om at holde pulsen varm...












Mine hæklede håndledsvarmere/pulsvarmere er nu færdige.
Jeg løb tør for det mørkebrune garn og valgte at udnytte manglen på garn ved at lave en synlig syning med noget beigefarvet garn, jeg havde liggende.
Nu er det slut med at have kolde hænder, når jeg sidder foran computeren, og samtidig har jeg udstyret i orden, når jeg (forhåbentlig) snart skal indtage forårets mange loppemarkeder...

...

Finally, I have finished making my crochet wrist warmers.
I ran out of the dark brown yarn, but as a compensation I chose to make a visible stitching with some other yarn in the colour of beige.
Now, I am done having cold hans when sitting in front of the computer 
and I am also ready to conquer all the flea markets this spring...

...

1 kommentar:

  1. Hvor er de smukke Emilie, den brune farbe er skøn, og jeg kan rigtig godt lide du syede med den beige.
    De klæder din hånd og arm, og vil være supre for loppemarkederne ;)
    Kærligt knus og en hyggelig aften,til dig.
    Dorthe

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...