2. sep. 2012

Når livet tager en ny drejning...


I have not made this yarn bombing, but I am working on making my own...


Der er sket nogle (spændende) forandringer i mit liv, hvilket har gjort, at jeg stort set ikke har fået skabt nye kreationer de seneste uger. Derfor har der også været meget stille her på bloggen i længere tid. Det har også gjort, at jeg generelt ikke har været særlig meget rundt i Blogland og ikke rigtig har besøgt jer andre. Jeg ved endnu ikke, hvornår jeg får kreeret så meget nyt (p.g.a. forandringerne i mit liv), og derfor kan der stadigvæk forekomme stilhed her på bloggen i et langt stykke tid endnu. Dog vil jeg forsøge at få lavet nogle indlæg ind i mellem, så stilheden brydes.

Jeg vil også gerne byde mine nye læsere hjertelig velkommen. Det er henrivende at have jer her, og jeg håber at kunne inspirere jer alle.

...

Some (exciting) changes have happened in my life which have caused the great silence on my blog. I have not made any new creations to show you. The changes have also resulted in me not visiting you guys. I do not know yet when I will create anything new, so there might be quiet here for a while still. I will try to make some blog posts once in a while to brake the silence.

I also want to welcome my new readers. It is a joy to have you here and I hope I can inspire all of you.

...


3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med de nye forandringer ;-) Blir faktisk lidt nysgerrig efter at høre om det!! Jeg er vild med hæklekreationen på billedet - mere af den slags i bybilledet.

    SvarSlet
  2. Kære Emilie,
    Jeg håber dine nye livs forandringer er spændende og af den gode art,- og ønsker dig meget held og lykke.
    Kærlige hilsener og knus,
    Dorthe

    SvarSlet
  3. This is genius. I can't imagine all the work that goes into that.

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din kommentar.
Det er prikken over i'et.
Tusind tak!

...

I really appreciate your comment.
It is the icing on the cake.
Thank you so much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...